Ett år kvar till Jul!

Ja så var det åter ett år kvar till jul.
Vi är fortfarande kvar i Stockholm.
Det har varit mysigt att träffa familjen, släktingar och vänner. Även fast jag börjar längta hem en gnutta till vardagen så känns det tråkigt att tiden här aldrig verkar räcka till.
Fullbokade dagar där date efter date avlöser varandra.
Julaftonen firades hemma hos mamma tillsammans med mina syskon. Pappa med familj kom hit och fikade mitt på dagen också. Juldagen var vi hemma hos pappa i Tullinge. Det är väl den enda fördelen med att ha skilda föräldrar. Två julklappsutdelingar och två julbord =).
Sen har vi även träffat min guddotter med familj och igår var min morbror med familj här. Både i förrgår, igår och idag har jag ägnat några timmar åt mellandagsrean (PANIK I STOCKHOLM!!! Inte lätt att ta sig fram över huvud taget och tänk er då med barnvagn.) Har iallafall fyndat en del. Bland annat har jag köpt en macbook pro som jag nu sitter och bloggar från =). Det var kö utanför elgiganten - Folk är som galna.
IKEA har vi också hunnit med. Ikväll ska vi på bio med mina syskon och se luftslottet som sprängdes. Barnen ska stanna hemma med sin mormor.
Imorgon har vi tre träffar inplanerade och sen bär det av hemåt på onsdag.
Hoppas att hemresan går lika bra som hitresan. Barnen skötte sig nämligen utmärkt då.
Ska bli spännande att se hur långt dom har kommit på badrummet när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback