Gott nytt år

Så var vi återigen hemma i lugnets trygga vrå.
Startade från Stockholm ca 12.30 igår och var hemma 22.30.
Stockholm - Skellefteå på 10 timmar tycker jag är bra jobbat med två småttingar med i bilen.
Resan hem gick lika bra som ditresan. Möjligen att Georg var lite mer gnällig men fortarande absolut inget att klaga på.
Idag är det nyårsafton. Svärfars och Pontus och Moa ska hit ikväll är det tänkt men Simon började dagen med att kräkas så vi får se hur det blir med den saken. Han mår visserligen bättre och bättre så magsjuka är det nog inte men det känns lite jobbigt för mig eftersom han måste vila nu så blir det ju jag som måste städa, packa upp, diska osv. Vi har ju fortfarande inget varmvatten så allt är ju lite extra bökigt dessutom. Handlingen slapp jag iallafall undan. Det tar svärfars hand om åt oss.
På tal om varmvatten så är toan inte alls klar. Det trodde jag inte att den skulle vara heller. Men väggar och golv är färdigt så det som är kvar är ju egentligen bara att inredningen ska in. Och det borde ju gå på en dag när man väl börjar. Ska ringa till firman när helgen är över och höra vad dom säger. Börjar tycka det är lite jobbigt utan varmvatten och så är det jobbigt för att övervåningen är så skräpig.
Kan ju meddela vad gäller lösenordsskyddningen av min blogg, som träder i kraft den 1 februari, att jag då kommer att maila alla som bett om lösenordet. Så var inte oroliga för att jag inte har svarat.
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill gärna ha lösenordet =)

[email protected]

2009-12-31 @ 22:07:33
URL: http://borisdoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback