Lösenord!

Nu har jag bestämt mig. Jag ska lösenordsskydda min blogg.

Anledningen är att jag kikade in på min statistik och det är dagligen mellan 25 och 45 människor som läser min blogg. En dag i november var det 75 stycken.

Av dessa är det ungefär 10 stycken som då och då kommenterar.
Inte för att man måste kommentera för att få läsa (även om jag gillar att få kommentarer) men det är lite obehagligt att inte veta vilka dessa 75 personer är.

Jag kommer inte att neka någon att få lösenordet. Det är inte det det handlar om. Jag gillar att ha många läsare och det är inte någon speciell jag vill hålla utanför. Men jag vill helt enkelt veta vilka som läser.

För att alla som läser och inte känner mig privat ska få en chans att hinna se detta, maila mig och be om lösenordet så träder lösenordsskyddet i kraft 1a februari.
Så här får ni min mail.
[email protected]
Maila om ni vill ha lösenordet!!

Jättekul att ni gillar min blogg! Ska bli spännande å se hur många som stannar kvar nu när man inte längre kan vara anonym läsare. =).

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: emmy!

hej anna!

jag kan inte maila dig,datorn vill inte skicka iväg mailet! jag vill ialf gärna få fortsätta att läsa din blogg! kul att få hinna med i utvecklingen av både familj och hus!maila gärna lösen på
[email protected]

2009-12-13 @ 15:07:13
Postat av: Elin B från Solvik

jag läser din blogg när Liv tillåter mig ;)

maila lösen på facebook gärna. Julkram!

2009-12-14 @ 16:08:14
URL: http://bobolivs.blogg.se/
Postat av: Idha

Jag vill gärna fortsätta läsa om jag får :)

2009-12-14 @ 16:11:04
Postat av: Ylva

Jag vill ha ditt lösen!

2009-12-26 @ 00:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback