Lunarstorm!

Hahahaha! Gick in på lunarstorm för första gången på evigheter. Gick enbart in för att ta bort mitt medlemsskap men så när jag tryckte på "avsluta konto" så stod det en sån klassisk text som: Är du säker på att du vill avsluta... allt du någonsin skrivit här kommer att försvinna osv osv... å då slog det mig att jag ju bloggade på lunarstorm back in the days.
Så då kunde jag inte avsluta kontot utan att läsa igenom allt först å det är en hel del ska jag säga för jag bloggade flitit redan då.
Så jag har påbörjat läsningen nu av min egen blogg. Bloggen sträcker sig från 31 Maj 2001 till 22 Januari 2006.

Ni vet hur man tycker det är konstigt att tex gymnasieungdomar är lite omogna ibland och ser så små ut eftersom man själv på nåt vis tycker att man är ungefär samma person som man var på gymnasiet.
Man är INTE samma person som på gymnasiet när man är 26 år. Iallafall inte jag. Det märker jag nu när jag läser detta.

Några utkast från 2001. En 17-årig Anna skriver:

_____________________________________________________________________
4 Juni 2001.
Jaa! Idag verkar det ju faktiskt som att sommaren har kommit till oss. Tyvärr så kommer min dag att vara ganska upptagen för jag måste städa mitt rum. Det ser nämligen som vanligt för täskit ut. Men jag ska försöka hinna med lite sola å sånt oxå innan min pojkvän kommer ikväll för då ska det bli annat av...................
Puss å kram på er alla! Hå ha en trevlig sommardag.
_____________________________________________________________________
10 Juni 2001
Det här är ju bara för tragiskt. Jag är helt beroende av lunarstorm. Det här är typ 5e gången minst som jag är inne idag. sjukt va?! Jag blir tokig för såfort jag har gått ut så vill jag in igen. Aja. Detta måste få ett slut. Finns det inga avvänjnigs mettoder? Måste sluta nu.
_____________________________________________________________________
15 Augusti 2001
En helt vanlig onsdag å jag sitter här framför datorn i morgonrock. Älsklingen har just gått till jobbet å här sitter jag å väntar på att han ska sluta jobbet... Borde jag skaffa mig ett liv eller?
_____________________________________________________________________
8 Oktober 2001
Uch alltså! Att vara singel är verkligen asajobbigt i längden! Jag har bara varit det i typ 1 månad å e redan less. Å dessutom så saknar jag mitt ex typ hur mycket som helst. Aja...jag hoppas att ni e lyckligare. Kram på er iallafall. Å gå in på mitt kryp in å kolla min sminkning som jag just har gjort alldeles själv. Kram
_____________________________________________________________________

Så. Då har vi presenterat en 17årig Anna för dom som inte redan kände henne och för er som kände henne men lixom hon själv förträngt vem hon var. Haha!
Som ni märker var hon en fjortis lite ovanligt länge eller nåt. =)

Nu ska jag nog gå å lägga mig.
Har en sjukt stressig dag imorgon. Ska hinna baka, sortera ren tvätt eftersom vi tvättade idag och städa ordentligt. Det är riktigt stökigt här. Å kl 16.30 har vi bjudning med 6 andra barnfamiljer.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det är när man sådant man känner att man har blivit vuxen! Ha en trevlig kväll med alla mammor pappor och att inte förglömma alla barn!Kram

Postat av: Ylva

Du bloggar fortfarande om att det är stökigt! :) Kan du inte lägga upp lite bilder på Sally? Pleaase??

2009-12-09 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback