1a Advent och skyltsöndag

Jag och Sally tog oss en rejäl sovmorgon imorse. Till 11 sov vi. Jag fattar nästan inte ens hur det går till för vi gick och la oss igår vid 22.45. Och jag som skulle plugga. Ska sätta igång direkt efter jag skrivit detta inlägg.

Igår var det 1a Advent vilket innebar en fullspäckad dag.

Först for vi till Sjungande dalens kyrka på Adventsgudstjänst kl 10.00
Vissa söndagar känns det viktigare än andra att gå i kyrkan. För traditionens skull lixom.
Sen var det ju skyltsöndag så vi for på stan en sväng.
Hann inte så mycket men vi fikade med Moa, Pidde, Robert och Lina och då pratade vi lite om sommarens bilsemester vi tänkt göra. Jag är peppad!
Sen började ju Georgs babysim kl 15 och idag fick även Sally vara med och bada så hela familjen ner i spat! Det var roligt som vanligt och Georg börjar bli mer sitt vanliga vilda, orädda, plaskiga jag igen. Han har varit lite rädd och klängig senaste två gångerna av någon anledning. Han som brukar plaska som en tok. Sally hon bara njöt av det varma vattnet.
Sen for vi till Solbacken för den veckoliga handlingen. Rutiner är bra. Då vet man vad som gäller.

Hemma igen var det bara att börja med middagen direkt och sen var dagen till ända.

Nu ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback