JAAAA

Sally sket just ner hela sig och hela sin babysitter som hon låg i.
Hon hade somnat i den å just vaknat. Hon var så nöjd å glad så jag misstänkte att bajsning pågick. Då vaknade Georg ute i vagnen å jag gick å hämtade honom. När jag kom innanför dörren hörde jag att hon gnydde lite smått.
När jag gick in till na så log hon med hela ansiktet och jag kände den bekanta svagt sura doften.
Lyfte upp henne och blev helt kladdig.
Hennes vita body var senapsgul upp på ryggen. SÅ högt upp att det ändast var ett par cm kvar till nacken.
Byxerna var gula redan så det syntes inget på dom.
Å hennes babysitter är svart så det syntes inget där heller.
Har nu försökt skura babysittern efter att ha gjort den kladdigaste, jobbigaste blöjbytningen på Sally.
Den ser ren ut men det gjorde den innan också eftesom den är svart.
Men jag tvättade den tills den slutade avfärga gult.

Visst är det härligt med barn?! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Livet vore helt klart så trist utan barn...=)

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback