Nya tag

Så... Nu har jag grubblat färdigt.

Å vadå händelselöst liv.

Inte många som kan klå detta:

Jag har på mindre än ett år avverkat följande:
       Tagit körkort
       Köpt hus
       Renoverat hus
       Köpt bil
       och fått 2 barn.

Och att göra karriär, ha en massa spännande kompisar (det har jag förresten) och sånt är ju kul och roligt å så.

Men i slutändan är det familjen som räknas och där är jag safe.

Jag är tacksam!

Har kollat skolmailen typ 100 gånger idag. Tycker att det borde gå snabbt att rätta eftersom det bara är en tenta.
Vet ju att jag är godkänd men jag vill som gärna gotta mig i lite trevliga komentarer.
Men icket ett mail så långt ögat kan nå.

Inte har jag börjat plugga till den nya tentan heller.
Sally var ganska ledsen inatt. Ingenting alvarligt egentligen men med hennes mått mätt...
Dessutom gick jag å la mig vid 1-snåret så då var jag inte precis laddad för att hon skulle vakna å gråta några timmar.
Så jag tog en ordentlig sovmorgon.
Ikväll ska vi köpa alla dörrar å karmar så det finns här när snickaren kommer imorgon å ska göra det sista.
Men imorgon ska jag plugga och Georg ska vaccineras mot svinisen.

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker nog att du ska lösenordskydda. Som du säger har du djupa och bra funderingar, som är väldigt intima. Då får du koll vilka som läser.



Vad fint att du är tacksam! Jag känner mig också rätt lycklig måste jag säga. Helt lovley feeling. =)

2009-11-23 @ 17:08:24
Postat av: Johanna L

Hej! Jag tycker nog att du ska lösenordskydda. Som du säger har du djupa och bra funderingar, som är väldigt intima. Då får du koll vilka som läser.



Vad fint att du är tacksam! Jag känner mig också rätt lycklig måste jag säga. Helt lovley feeling. =)

2009-11-23 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback